Violent Pk

Welcome young one to the greatest 562 loading 657 runescape private server there is to exist! Please register on our forums to get more access to things! Vote at http://www.vpkvote.tk and get 5m in game!
What we might have to do to get players

Tue Mar 18, 2014 7:06 pm by Sol

Well our best bet without a doubt is the last option that I don't want to resort to, which is pay for advertisements. Now I don't know if you are aware of costs on purchased advertisement; it's heavily expensive. Some adverts range from $100 to $1000 depending on which website. Now of course I'm not going to pay for that kind of fund which is really ridiculous. Why? Because it doesn't give you a …

[ Full reading ]
Are we progressing?

Mon Mar 17, 2014 2:06 am by Sol

Well I wanna start out with some statistics first. We have(at the time i posted this topic) 307 accounts total including people with multiple accounts. I can do a stats check for this later. Out of those 307 accounts, we have 256 inactive accounts. That is an 83% inactive player base leaving about 51 active accounts. We are in fact declining in votes as well assuming our player count average …

[ Full reading ]
Are you ready?

Tue Feb 04, 2014 9:07 pm by Sol

Hello boys and girls! I want to let you guys know there is a stronger chance(80%) sure that the server will be coming back. Why you may ask? Well the support from your fellow players did not give up for the past year. They kept begging and begging for the server to come back. I was surprised and felt ambiguous.

Anyway, for those who weren't aware of what was going on in the past 2 months, I …


[ Full reading ]

    Changed my mind

    Share

    n3m1s1s

    Posts : 116
    Reputation : -1
    Join date : 2010-10-21

    Re: Changed my mind

    Post by n3m1s1s on Thu Dec 09, 2010 6:35 pm

    Yay sol please bring it back Very Happy
    avatar
    Scott

    Posts : 100
    Reputation : 2
    Join date : 2010-10-14
    Age : 21
    Location : Trollheim

    Re: Changed my mind

    Post by Scott on Fri Dec 10, 2010 6:03 pm

    I support.Bring it up soon!
    avatar
    Hell pk

    Posts : 132
    Reputation : 2
    Join date : 2010-08-24
    Location : Home ;)

    Re: Changed my mind

    Post by Hell pk on Sat Dec 11, 2010 6:12 am

    Well, I will do EVRYTHING to help Violent Pk and Sol, to keep this alive.

    This was once a part of my life, and i will defend it with my life Wink

    Violent Pk will never die <3

    n3m1s1s

    Posts : 116
    Reputation : -1
    Join date : 2010-10-21

    Re: Changed my mind

    Post by n3m1s1s on Sat Dec 11, 2010 11:28 am

    Hell pk wrote:Well, I will do EVRYTHING to help Violent Pk and Sol, to keep this alive.

    This was once a part of my life, and i will defend it with my life Wink

    Violent Pk will never die <3

    You got muted.


    lol.
    I still remember that.

    Brett

    Posts : 255
    Reputation : -31
    Join date : 2010-09-26
    Age : 87
    Location : Texas

    Re: Changed my mind

    Post by Brett on Sat Dec 11, 2010 12:42 pm

    n3m1s1s wrote:
    Hell pk wrote:Well, I will do EVRYTHING to help Violent Pk and Sol, to keep this alive.

    This was once a part of my life, and i will defend it with my life Wink

    Violent Pk will never die <3

    You got muted.


    lol.
    I still remember that.

    If i was you id post something like "yeah haha, i remember thta also Razz"...stop doing useless posts.

    and its almost halfway through December Sad stillz not upz Sad
    avatar
    sad n true
    Moderator

    Posts : 661
    Reputation : 21
    Join date : 2010-08-23
    Age : 21
    Location : belgium

    Re: Changed my mind

    Post by sad n true on Sat Dec 11, 2010 2:09 pm

    Brett wrote:
    n3m1s1s wrote:
    Hell pk wrote:Well, I will do EVRYTHING to help Violent Pk and Sol, to keep this alive.

    This was once a part of my life, and i will defend it with my life Wink

    Violent Pk will never die <3

    You got muted.


    lol.
    I still remember that.

    If i was you id post something like "yeah haha, i remember thta also Razz"...stop doing useless posts.

    and its almost halfway through December Sad stillz not upz Sad

    i think sol said if it gets up it will be after winter break.


    _________________

    n3m1s1s

    Posts : 116
    Reputation : -1
    Join date : 2010-10-21

    Re: Changed my mind

    Post by n3m1s1s on Sat Dec 11, 2010 5:55 pm

    Brett wrote:
    n3m1s1s wrote:
    Hell pk wrote:Well, I will do EVRYTHING to help Violent Pk and Sol, to keep this alive.

    This was once a part of my life, and i will defend it with my life Wink

    Violent Pk will never die <3

    You got muted.


    lol.
    I still remember that.
    Do you has a problem against my spamz?

    If i was you id post something like "yeah haha, i remember thta also Razz"...stop doing useless posts.

    and its almost halfway through December Sad stillz not upz Sad
    avatar
    Serenity

    Posts : 291
    Reputation : 4
    Join date : 2010-08-23
    Age : 24
    Location : Kentucky, USA

    Re: Changed my mind

    Post by Serenity on Mon Dec 13, 2010 7:14 pm

    I cant wait Sol!!!! and thank you so much for not deleting my account Very Happy
    avatar
    Scott

    Posts : 100
    Reputation : 2
    Join date : 2010-10-14
    Age : 21
    Location : Trollheim

    Re: Changed my mind

    Post by Scott on Mon Dec 13, 2010 7:55 pm

    Hell pk wrote:Well, I will do EVRYTHING to help Violent Pk and Sol, to keep this alive.

    This was once a part of my life, and i will defend it with my life Wink

    Violent Pk will never die <3
    If you want to take offense by this you can but dude,you need to go outside more.There is something called sunlight and you need it to keep your skin healthy.
    avatar
    xeroz

    Posts : 45
    Reputation : 0
    Join date : 2010-08-23
    Age : 23
    Location : Bonifay, Florida

    Re: Changed my mind

    Post by xeroz on Mon Dec 13, 2010 10:34 pm

    IM ALREADY BACK!
    avatar
    sad n true
    Moderator

    Posts : 661
    Reputation : 21
    Join date : 2010-08-23
    Age : 21
    Location : belgium

    Re: Changed my mind

    Post by sad n true on Tue Dec 14, 2010 5:13 pm

    Scott wrote:
    Hell pk wrote:Well, I will do EVRYTHING to help Violent Pk and Sol, to keep this alive.

    This was once a part of my life, and i will defend it with my life Wink

    Violent Pk will never die <3
    If you want to take offense by this you can but dude,you need to go outside more.There is something called sunlight and you need it to keep your skin healthy.

    dont start a flame war and you dont have the right to correct ppl of getting outside since you even tried to hack the owner.enough said.


    _________________

    n3m1s1s

    Posts : 116
    Reputation : -1
    Join date : 2010-10-21

    Re: Changed my mind

    Post by n3m1s1s on Tue Dec 14, 2010 9:16 pm

    Fail flame attempt is fail.
    avatar
    Hell pk

    Posts : 132
    Reputation : 2
    Join date : 2010-08-24
    Location : Home ;)

    Re: Changed my mind

    Post by Hell pk on Wed Dec 15, 2010 12:13 pm

    Lmao ..

    @Scott: Dude im just saying i will help VPK, that's all and LOL i got a IRL Life Very Happy
    Im not gonna flame you, but i took your post as a flame against me Sad

    @ n3m1s1s: Yea, i don't quite remember that, anyway i'm not anymore, thats for sure Wink

    flairin1

    Posts : 1
    Reputation : 0
    Join date : 2010-12-17

    bring this shit back up

    Post by flairin1 on Fri Dec 17, 2010 4:50 pm

    bring this shit back up nigguh, its the only p server i could stand playing.
    avatar
    Serenity

    Posts : 291
    Reputation : 4
    Join date : 2010-08-23
    Age : 24
    Location : Kentucky, USA

    Re: Changed my mind

    Post by Serenity on Sat Dec 18, 2010 11:02 am

    can we donate now? just a question
    avatar
    sad n true
    Moderator

    Posts : 661
    Reputation : 21
    Join date : 2010-08-23
    Age : 21
    Location : belgium

    Re: Changed my mind

    Post by sad n true on Sat Dec 18, 2010 11:04 am

    yes.sol will need as much donations as possible but the rewards will be different.


    _________________
    avatar
    eros mingus

    Posts : 28
    Reputation : 0
    Join date : 2010-11-27
    Age : 23
    Location : indiana

    Re: Changed my mind

    Post by eros mingus on Sat Dec 18, 2010 12:07 pm

    ill for sure join, and get old friends to join as well, anything to help keep server alive...

    minhaj308

    Posts : 10
    Reputation : 0
    Join date : 2010-08-26
    Age : 20
    Location : New York

    Re: Changed my mind

    Post by minhaj308 on Sun Dec 19, 2010 9:54 pm

    Hey guys its Minhaj308/kingminhaj1/ranger4life. Ill be back for sure. Btw guys tbh why are u guys fighting so much and arguing. This is a best rsps. Guys stop insulting eachother, stop insulting the moderators, and stop insulting Sol, STOP ASKING FOR STAFF!

    It was sol's decision to take the server down before and he could do that anytime he feels like cuz he is owner. Also it cost a little over a 100$ to run a server so donate.

    When server comes back hopefully after Christmas VOTE VOTE and VOTE!! keep this server in top 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Smile

    n3m1s1s

    Posts : 116
    Reputation : -1
    Join date : 2010-10-21

    Re: Changed my mind

    Post by n3m1s1s on Mon Dec 20, 2010 9:07 am

    I will bring 2 people for sure.
    Maybe even 3.

    grim

    Posts : 28
    Reputation : 0
    Join date : 2010-08-26
    Age : 23

    Re: Changed my mind

    Post by grim on Thu Dec 23, 2010 9:53 pm

    Sol, lol i saw u on bainscape a while ago.. But yeaaa this server is/was amazing, it has everything ready but all it needs is people to know about it. Start out small, spread the word and itl become big no doubt.

    n3m1s1s

    Posts : 116
    Reputation : -1
    Join date : 2010-10-21

    Re: Changed my mind

    Post by n3m1s1s on Thu Dec 23, 2010 10:25 pm

    People need to vote more :/
    avatar
    Bublacok

    Posts : 4
    Reputation : 0
    Join date : 2010-11-22
    Age : 25
    Location : Ireland

    Re: Changed my mind

    Post by Bublacok on Sun Dec 26, 2010 7:27 pm

    Lol all we need is more voting/more donating

    irapeyoui

    Posts : 523
    Reputation : 17
    Join date : 2010-08-22
    Age : 23
    Location : Nova Scotia, Canada

    Re: Changed my mind

    Post by irapeyoui on Sun Dec 26, 2010 7:31 pm

    The server is up and going this topic has no use anymore. Locked.

    Sponsored content

    Re: Changed my mind

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Mon Oct 23, 2017 4:40 am